Užitek – nepogrešljiva sestavina

Katja Grušovnik
14. septembra 2012

Pričakujem. Že vso poletje se ga veselim in pripravljam svoje telo in duh, da ga doživim kot še eno pozitivno izkušnjo, ker zame ni lepšega občutka, kot je tisti, ko dosežeš zadani cilj.

Skupaj s prijatelji nestrpno pričakujemo športni konec tedna, ko se bo v Mariboru odvijal 3. Eko maraton. Mimogrede, kdo ve, kaj je na tem maratonu tako eko? Naj na kratko pojasnim.

Prireditev je organizirana v okviru Evropskega tedna mobilnosti, z namenom spodbujanja ljudi k spreminjanju navad in načina razmišljanja glede uporabe avtomobila. Organizatorji vabijo, naj se ljudje pridružijo teku in kolesarjenju ter na ta način prispevajo k skrbi za okolje in boljšemu osebnemu počutju.

Zakaj se udeležiti maratona?

Ko sem se maratona udeležila prvič, je bil moj motivacijski cilj premagati samo sebe in zapeljati skozi ciljno ravnino. Danes kolesarim, ker me je to zasvojilo. Pridobivam na telesni zmogljivosti, učim se vztrajnosti, potrpežljivosti, in povem vam, neverjetno dober je ta občutek, ko vzdržiš do konca in iztisneš zadnje atome svoje fizične moči, odideš pa psihično močnejši in tako zelo ponosen. Priznam, še vedno mi je v motivacijo preseganje same sebe, ampak, saj to počnemo na vseh področjih svojega življenja in to je tisto, kar nam omogoča rast, razvoj in doseganje zastavljenih ciljev, spreminjanja na boljše.

Ko ti je šport v užitek

Na kolesu doživljam svojevrsten užitek … veste, to je tisti občutek, ko preprosto ugotoviš, da je to to, da ničesar drugega ne potrebuješ. Na dveh kolesih se moje življenje prijetno ustavi.

Ko pa mi kdaj zmanjka motivacije, ker so to pač »normalnemu« človeku vsake toliko časa zgodi J, me žene misel na to, kako dobro se bom počutila, ko bo rekreacija za mano. Šport pa ne vpliva le na moje fizično stanje. Pogosto se rekreiram skupaj s prijatelji ali družinskimi člani, kar še dodatno krepi naše medosebne vezi.

Združevanje prijetnega s koristnim

Z redno športno aktivnostjo ohranjamo in skrbimo tudi za naše zdravje in dobro počutje.

7 pozitivnih učinkov redne športne aktivnosti na naše zdravje:

  • boljše uravnavanje ravni krvnega sladkorja,
  • ugoden vpliv na raven holesterola,
  • preprečevanje srčno žilnih obolenj,
  • krepitev mišic in zmanjšanje tveganja za nastanek osteoporoze,
  • zmanjšanje možnosti poškodb,
  • izboljšanje imunske odpornosti,
  • zmanjšanje stresa (vir: wellneo.si).
Prehrana kot pomemben segment športne aktivnosti

Telesu moramo dovesti primerna hranila tako pred telesno aktivnostjo, kot takrat, ko z rekreacijo zaključimo, saj s tem poskrbimo, da se telo regenerira in obnovi porabljene rezerve. Še posebej pomembno je zadostno uživanje tekočin in nadomeščanje elektrolitrov, ki jih izgubljamo zaradi povečanega potenja. Več koristnih informacij o športni prehrani pred rekreacijo in po njej najdete na portalu aktivni.si.

Za konec je moj predlog sledeč: pozabite na najpogostejše izgovore za fizično neaktivnost, kot so pomanjkanje časa, denarja, občutek, da ne zmorete, in razgibajte svoje telo. Pri tem pa ne pozabite uživati. To je nepogrešljiva sestavina rekreacije in glavni razlog, da si zaželimo dodatne porcije – športa :).

 

Komentarji
Deli      
Avtor
Katja Grušovnik se je v Zavarovalnici Sava zaposlila leta 2010. Delovni izzivi so jo v preteklosti vodili vse od področja družbene odgovornosti, odnosov z mediji, interne komunikacije in podobe zavarovalnice na spletnem mestu in intranetu. Od leta 2016 pravi, da ima privilegij "sedeti na oblaku", od takrat namreč v celoti skrbi za digitalno podobo in digitalno komuniciranje zavarovalnice. Prav to je tisto, zaradi česar ji je lepo in zanimivo opravljati svoje delo - digitalni svet je namreč sinonim za raznolikost, spremembe in vsakodnevne izzive. Prosti čas posveča glasbi v vseh harmonijah in formah, telo in duha pa krepi na kolesu in teku. Obožuje pohodništvo, kjer prihaja v stik s sabo in najde svoj notranji mir.

Povezani članki

 

Tudi na daljavo smo povezani in tukaj za vas
Tudi na daljavo smo povezani in tukaj za vas
24. marca 2020
Se tudi vi v tem času osame še bolj zavedate svoje ranljivosti in pogosteje pomislite na to, da vse, kar imamo, ne bi smelo biti… Preberi več
Asistenca, ko na pomoč ne morem poklicati najboljšega prijatelja
Asistenca, ko na pomoč ne morem poklicati najboljšega prijatelja
20. marca 2020
Resnično me zanima, kako ste. Vsekakor upam, da dobro in da se uspešno soočate z aktualnimi izzivi. Meni, iskreno povedano, ni povsem enostavno in »ravno«.… Preberi več
Koronavirus je preprečil moje potovanje – kaj zdaj
Koronavirus je preprečil moje potovanje – kaj zdaj
17. marca 2020
Pandemija koronavirusa preizkuša naš značaj, spreminja naše navade, ki so, kot vemo, železna srajca in nas postavlja pred zahtevne izzive. Vse moči so v tem času… Preberi več
Čez planke po kulinarična doživetja
Čez planke po kulinarična doživetja
17. februarja 2020
Ko ni časa za daljše počitnice, se vsaj vikend izlet čez mejo še kako prileže. Sploh če ga začinite z avtohtono kulinariko. Tokrat smo na… Preberi več
Na Balkanu se smuča dobro in ceneje
Na Balkanu se smuča dobro in ceneje
7. februarja 2020
Drži, smučanje ni poceni. Je pa lahko ceneje, če se namesto v Nemčijo, Avstrijo in Italijo odpravite na Balkan. Smučanje je doma tudi na jugu,… Preberi več
Ste v dovolj dobri formi za naslednjo pustolovščino?
Ste v dovolj dobri formi za naslednjo pustolovščino?
24. januarja 2020
Poznam gospo, ki se ji je v njenih šestdesetih zdelo, da je vse dobro v življenju že za njo. Potem pa je po letih obupavanja… Preberi več